Amikor új vállalkozást indítasz, a cégalapítás körüli hivatalos teendők után, szinte első teendőként írod fel a listádra, hogy kell egy honlap / Google cégem / Facebook / LinkedIn / profil a cégednek, ahol világgá kürtölheted a létezését. Az első cég-, termékpozícionálást még nagy gondossággal végzed, majd elégedetten hátradőlsz…
Tudtad, hogy egy sikeres vállalkozás folyamatosan, évről-évre felülvizsgálja a saját működését? Felmerült benned a kérdés, hogy jövünk mi ehhez?
Az üzleti tervnek egy jól elkülöníthető része a marketing, amely közvetett módon termeli a bevételt. Ennek az üzleti stratégiának egyik eleme a céges weboldalad, amely márkát épít, bevonzza az érdeklődőket, netán értékesít.
Ha nem vagy naprakész, akkor egy-két év elteltével kialakul benned a kétely, miért nem találnak meg az emberek, az eladások miért nem teljesítik a kitűzött célszámokat. A vérbeli vállalkozó ezen a ponton kezd el új megoldások után kutatni, mert érzi, hogy változtatni kell valamin, alkalmazkodni kell az új helyzethez. Ilyenkor meg kell állni, felmérni a jelenlegi állapotot, megnézni mi az, ami működik és mi az, ami nem.
Ha vannak adataid a honlapod teljesítményéről, az segít meghatározni a fejlesztendő területeket, hogy valós üzleti eredmények származzanak az online jelenlétedből. Ne csak a betöltési sebességre, dizájnra gondolj – számos, szép honlappal rendelkező ügyfél keresett már meg minket, hogy segítsünk fellendíteni a forgalmat.
Egy jól működő weboldal nem csak egy statikus kirakat, hanem egy olyan felület, amely végigkíséri a látogatót az ügyféllé válás útján. Azonban te, mint tulajdonos, elfogultsággal tekintesz a saját honlapodra és nem veszed észre a hibáit, vagy észreveszed, de teljesen másra helyezed a hangsúlyt szembemenve a felhasználói igényekkel. Bízz meg egy jó online marketingest, aki még sosem látta a weboldalad, hogy készítsen egy átfogó elemzést, hogy érdemben változtatni tudj a nem profitábilis dolgokon!
Ha érdekel, hogy milyen elemzést készítünk, nézz át webaudit oldalunkra!